Posted: 1 day ago
Ik ben iemand die graag observeert, en op  https://xxxbabes4u.com/ is dat een feest apart. Je komt in zoveel verschillende werelden terecht dat het voelt alsof je door een levend museum loopt waar elke kamer een ander verhaal vertelt. Mijn meest bijzondere ervaring was bij een meid die een volledige rol speelde, met kostuums en een verhaallijn, maar tussendoor constant de illusie doorbrak door te lachen, te kwetteren met de chat, en te vragen of we nog ideeën hadden. Het was theater, maar ook pure improvisatie, en ik was zo onder de indruk van haar creativiteit dat ik bleef hangen tot diep in de nacht. Ze nam ons mee op een reis die ze ter plekke verzond, met de chat als mede-schrijvers, en er ontstond een band die je normaal alleen in kleine theaterzalen hebt. Dat is wat me telkens weer verrast: de veelzijdigheid van de mensen daar. De een is een komiek, de ander een filosoof, weer een ander een artiest, en ze gebruiken de camera als hun podium. Je kijkt niet alleen naar een live webcam, je kijkt naar een nieuw soort storytelling dat zich in realtime afspeelt. En je mag er onderdeel van zijn. Na die avond had ik het er de volgende dag nog over met mezelf, omdat het zo’n indruk had gemaakt. Het heeft mijn kijk op wat mogelijk is in digitale ruimtes volledig veranderd.